Forums

Damn Small Linux France :: Forums :: Damn Small Linux :: Vos impressions

<< Sujet précédent | Sujet suivant >>
config minimum ?
Aller à la page   <<      
Modérateurs: Issun Dayo, reylan, Pilatomic
Auteur Message
mimih700
mar. févr. 19 2008, 09:07
Membre enregistré #120
bonjour et merci pour votre aide et vos commentaires, je vois que linux compte de vrais passionnés... mais c'est plutot bon signe ! je decouvre et teste dsl ainsi que toutoulinux en meme temps d'ailleurs que mandriva ou kubuntu, je suis plus attiré par les 2 premieres qui sont mons sophistiquées je crois, je veux dire peut etre plus simples a apprehender ? je voudrais revenir aux bases, a la console, que je compare pour l'instant un peu a MS dos, il y a 25 ans en arriere, juste avant windows !!! j'avais commence la dessus et puis comme tout le monde .... "facilité" oblige .... bon bref je raconte ma vie !!! en tout cas merci a tous et a bientot ! ha si juste une chose : y at-il une carte reseau wifi plus accomodante qu'une autre sous dsl ???
Retour en haut
cbeiss
jeu. févr. 28 2008, 02:00
Charlie
Membre enregistré #68
Bonjour,

J'ai monté DSL sur un vieux coucou (166Mz, 48 Mo de ram), c'est du bonheur ( même si un peu rustique ) sauf l'arobase qui ne veut pas (les autres caractères vont bien). Quelqu'un a une solution ?

Pour le reste ubuntu 7.10 c'est le bonheur, sinon j'installe 5.10 sur les machines trop peu puissantes.

Cordialement

Charlie LAN_EMAIL_SUBS

Charles Beiss
Retour en haut
Site Internet
Pilatomic
ven. févr. 29 2008, 10:42

Membre enregistré #92
Pour l'arobase j'ai pas trouvé mais il y a une solution de dépannage ( peu pratique, certe ) c'est le copier coller depuis Sylpheed

Longue vie à DSL !!!
Retour en haut
cbeiss
ven. févr. 29 2008, 12:40
Charlie
Membre enregistré #68
Merci, ça je faisais déjà du copier-coller, mais je vais essayer de trouver quelque chose de moins lourdeau. Je n'arrive pas avec le code ascii (normalement alt+064 ). Quelqu'un aurait une solution ?

Charles Beiss
Retour en haut
Site Internet
koonersters123
jeu. janv. 29 2015, 07:43
Membre enregistré #1742
<P></P>
<P>It Moncler Kids is therefore refreshing to see this complex challenge being treated with such seriousness and vigor Moncler Sale Uk as outlined in this article. You may disagree Mens Moncler Jackets with the specifics or perhaps the whole approach the two schools in this article are taking and I hope you will indeed reflect upon your experiences to critically consider their approaches. However I also think your experiences will have shown you that "character traits" are more than Mens Moncler anything else, the underlying factors leading to true success; a happy, meaningful, productive life.</P>
Retour en haut
FrankJScott
mar. juil. 23 2024, 06:21
Membre enregistré #2674
To the lady inquiring about nice skin aesthetics, spa botox, skin care near me facial, beautiful you body sculpting, medical spa procedures, tightening facial near me, microneedling how many treatments, saturday botox near me, rejuvenation procedure, prp treatment for face microneedling, I highly recommend this useful best facial filler in sarasota blog or md aesthetics and body sculpting, aesthetic care, facial treatment options, med spa facial near me, rejuvenate and restore, face skin care medical wellness, laser derm medispa, aesthetic injections near me, love your skin spa, derma rejuvenation, and don't forget this right here on best facial filler in sarasota info as well as face contouring laser, spa derman, prp skin treatment, best med spa sarasota, advanced image medspa, medical aesthetics procedures, facial beauty spa, health med spa, micro needling radio frequency near me, facial facial treatment, on top of this his explanation about renuva adipose matrix sarasota details which is also great. Also, have a look at this continue reading about renuva treatment sarasota details and don't forget facials for women near me, non surgical facial rejuvenation near me, facials for wrinkles near me, face to face spa locations, face contouring laser, spa skin care near me, derma laser med spa, vampire facial for wrinkles, skin body, reset aesthetics, and don't forget this cool longest lasting filler in sarasota link with aesthetic med spa near me, facial for face near me, derma health skin and laser, exosomes after microneedling, vampire treatment near me, facial only, the aesthetic spa, me medspa photos, best med spa sarasota, facial aesthetics, for good measure. Check more @ 408bbc1
Retour en haut
Aller à la page   <<       

Allez à :     Retour en haut

Créer un fil d Créer un fil d Créer un fil d